Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

7 minus

Publicerad 2008-11-23 09:49:31 i Dagbok,

Herregud va kallt de är ! M sover ute trots kylan ( han vägrar ligga inne ) men han har äkta lammfäll ,dunoverall, åkpåse , snuttefilt och shepards ulltofflor (underbara present från farmor !! håller verkligen tossorna varma oavsett grader ) han kommer nog inte frysa ...haha
själv ska jag stooorstäda idag !! aaaa lovely ...eller inte , ska bara vänta på att mannen ska vakna först ! vad ska ni göra idag ??

Obs ! M vände sig från mage till rygg häromdagen !! och idag bytte jag ut första målet mat mot gröt . Han har provsmakat gröt , potatis och morot denna veckan och idag åt han sin första hela portion gröt så då tyckte jag de va dags att ta bort ett flaskmål .så nu blir de gröt varje dag innan förmiddagsluren, min stora pojk ! usch nu får han stanna lite tycker jag allt.

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-11-23 13:59:23

Hejhej, vilka fina bilder från babysimmet :0) 6:e januari börjar vi ihop med F:s tvillingkusiner, ska bli mysigt!!



Jadu snart har vi bebisar som rullar fram och tillbaks genom husen, ska man verkligen behöva börja barnsäkra så smått redan?! s



Är också kass på att blogga just nu, orkar bara inte och dagarna flyger ju iväg, det är ju snart jul typ...



Har storstädat idag och ska åka och träna när N kommer hem, sen blir det nog film och mys med kompisar ikväll.. Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela