Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

vecka 31

Publicerad 2008-05-07 15:35:33 i ja å magen,

Idag va jag hos barnmorskan... kurvan e perfekt och fina hjärtljud va de . Jag känner nästan inga sparkar längre så jag frågade och va orolig men allt verkar bra . Jag har en lugn bebis bara .... om jag blir för orolig så sa hon att ja skulle ringa förlossningen så de tänker jag göra om inget händer nu när jag e ledig ... den brukar röra sig lite mer när jag är ledig och vilar .... annars va allt fint 8 kg viktuppgång och nu mäter ja 29 i sf mått....

image118
vecka 31+4

Nu ska vi åka till johans föräldrar och sola och grilla !!n lovely .... på söndag e sista arbetsdagen !! jippiee . orkar inte mera nu.
Och om en månad flyttar vi in i vårt hus !!

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-05-08 18:37:08

Du är jättefin gumman!

Du behöver nog inte oroa dig! Du verkar ha en lugn bebis precis som jag, ibland är det mer action men oftast är det rätt lugnt, jobbigt!! Man vill ju ha den där bekräftelsen att allt är bra, gärna många gånger om dagen!!
Igår puttade jag till på magen för att få en reaktion, två sekunder senare så fick jag två arga sparkar som sa "låt mig vaaaa kärring" den låg nog och sov och blev skitsur över att bli väckt *s* Önskar att man kunde ha ett litet fönster så man kunde titta in och se att allt är bra så man slipper denna jäkla oro!!!

Kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela