Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Uppe med tuppen!!

Publicerad 2008-03-10 09:46:12 i ja å magen,

Idag är jag skitpigg ... Tänk vad 8 timmars sömn och en dags slappande kan göra !! Igår softade jag och Johan i soffan och bara slappade ... okej lite pill i sovrummet med att avmaskera väggarna tog vi tag i .
Nu är det bara en vägg kvar den som ska tapetseras ! Angela kom hit nuuu och hjälp mig ! haha ne de blir väl ikväll eller imorgon kväll .... Idag va jag uppe sju och körde Robin till skolan sen har jag diskat dammsugit plockat undan och nu bär det iväg på fika hemma hos Cindie , men ja ska slänga upp nya magbilder först !!

image77
vecka 23

Om ni undrar varför jag alltid har samma brallor så ska ja säga att det inte är för att det är de enda brallorna jag har ( iofs så har jag dem mycket hihi ) utan för att man ser olika stor ut med olika kläder och jag sparar ju dessa bilder för att kunna kolla sen och då syns det hur man växer från vecka till vecka.
Onödigt vetande kanske !?

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela