Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Påskafton

Publicerad 2008-03-23 19:21:12 i Allmänt,

Gårdagen va precis som vanligt superlyckad !! Grillning blev det trots snö.... Barnen målade ägg och hittade fina påskägg i trädgården som påskharen lämnat ..
Han är för snäll den där haren ... Vi åt grillad fläskfile , potatisgratäng , prinskorvar , köttbullar , ägghalvor mm . Kan ju lugnt säga att vi bidde mätta !!
Härligt för mitt hjärta att få vara ledig lite och dricka en öl eller tre med !!

image86
Koncentrerade pojkar !!

image87
Mitt älskade hjärta har jobbat superhårt denna vecka o förtjänade sina påsköl

image89
Tack underbara Madde för en som vanligt supermysig påsk !!

Ja nästa år kanske jag med kan ta ett glas vin eller tio !! eller vad säger du Madde !!

Louise

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-03-23 21:43:24

hej
Jag har fixat en design åt dig så bara att du går i på designaddesign.blogg.se
Användarnamn:emma
lösenord:emma
du får säga om den är ok eller om du tycker att den är skit ful det kan vara lite fin skjysteringar kvar men annars så är den klar.hör gärna av dig om du vill något
kram emma
kram Emma

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-03-24 10:15:58

Låter som ni haft en riktigt mysig påsk!!
Dricka vin nästa år?? Då har ni väl nr.3 på väg eller?? Haha

Glad Påsk på er och kraam

Postat av: madde

Publicerad 2008-03-24 10:53:41

Tack själv det var super mysigt som vanligt:), och Oliwer var helnöjd han somnade som en stock 5 min efter ni åkt.
Nästa påsk lovar jag att du ska slippa dricka non alkoholic vin....då blir de grill å bärs för dej med hjärtat.
Nu ska jag ut å rida i snön :)
Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela