Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

v 35+5

Publicerad 2008-06-05 16:42:57 i resor,

Idag har mamsen vart här och hjälpt mig packa lite , de va skönt att få bort köket och lite smått å gott... sen bjöd mamma mig på lunch de va ännu bättre !! Tack kära mor!
Man kan säga att de va skönt att skippa beachen idag ... de kan bli för mycket av de goda annars... imorrn ska Angela och jag softa på stranden utan barn ... lyx ibland.... Theo är dålig så han blir nog hemma med sin far kan ja tro. Nu ska jag äta lite potatis och bara hänga i soffan med Danielle Steel ;)


v 35+5 beachstyle ...haha

På tisdag e de dags ... då måste bebisen ha vänt sig !! hoppas hoppas..

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-06-05 23:38:14

Jag SMÄLTER!!! Vi kommer få en varm sommar gumman haha



Ska hålla tummarna för att bebis lagt sig neråt med huvudet!!! Puss

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-06-07 11:48:16

Jag har sån halsbränna uuuuuuh, några tips förutom novalucol och gaviscon? Det hjälper inte nu som förut :0((( Har du också det?



Puss

Postat av: Frida

Publicerad 2008-06-08 21:39:11

Hoppas att du och bebisen mår bra! Var ett tag sedan jag kikade in, så nu ville jag säga hej också när vi träffats IRL. ;-) Lycka till med vändningsförsöket med, om den nu inte redan vänt sig?

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-06-08 23:54:48

Hahaha vet du vad jag just kom på? Att om jag får för tidigt och du lite sent så kanske vi ses på Näl, vi kanske blir rumspolare till och med haha Hade varit nåt för barnmorskorna att bita i du :0))



Hoppas iofs att bebis stannar inne tills vi är hemma igen, mer praktiskt så men man vet ju aldrig :0))



Halsbrännan är bättre pepparpeppar

Är impad av att du ens orkar tänka på att flytta nu med packning och all skit det innebär!

Har just packat bb-väskan (som sagt ifall det drar igång på semestern) och andra grejjer för semestern och är trött i ryggen och seeeeeg! Skulle inte alls ha motivation till att packa ner bestick och glas och all skit som man samlat på sig genom åren... Som sagt, du är duktig gumman! Puss

Postat av: Frida

Publicerad 2008-06-09 08:13:13

Hej! Jag har hört att tugga på sötmandlar ska hjälpa mot halsbränna. Och att lägga skivad potatis i vatten ett tag och sedan dricka potatisvattnet. Men det verkar godare med sötmandlar! ;-)

Postat av: ida

Publicerad 2008-06-10 09:35:34

Gooooo mage!!!

Det finns nog inget vackrare än en gravid kvinna! Men kan förstå att det börjar bli lite tungt nu.. :-)



Hade bebb*n vänt sig????+ Puss

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-06-10 13:05:55

Gumman hur har det gått, har den lille/a illbattingen vänt sig??? Hoppas det, duktig bebis!!



Tack för tipset om sötmandlarna Frida, det lär jag testa om det drar igång igen!!



Lollo, uppdatera nuuuuuu!!!

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-06-10 13:08:39

Mitt inlägg bara försvann, skumt!??



Jag skrev iallafall och frågade hur det gått, har bebis vänt sig?? Kom igen bebis, duktig bebis!!



Frida: Tack för tipset om sötmandlarna, det lär jag testa om det drar igång igen!!



Lollo: Uppdatera nuuuuuu!!! Puss

Postat av: exet!

Publicerad 2008-07-01 15:29:57

tjockare än tjockast.... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela