Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Oh happy day !!

Publicerad 2008-06-12 10:03:31 i resor,

Idag är en strålande dag !! när vi kom till Näl för vändningen så tog dom ultraljud först ... gissa vad ... bebisen ligger rätt !! förmodligen har min barnmorska missat detta ...
Men de spelar ingen roll ... nu finns det goda möjligheter för en vanlig förlossning !! lovely...
Imorgon är de skolavslutning för R ... som han har längtat !! jag älskar att gå till kyrkan höra barnen sjunga och äta jordgubbstårta sen !! det är sommar det. !
Annars har det inte hänt så mycket lite tid har tillbringats på stranden och med att flytta lådor ... på torsdag är det dagen D !! äntligen ...
På lördag ska R springa ljungskileslingan !! de ska bli kul och se hur han orkar... han har inte tränat direkt .. sen bär det av ner till st höga för poolbadning , solning och god mat !!


v 36



fotbollen !!

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-06-12 14:12:36

Är så glad för din skull gumman!!! Hoppas på att bebis är snäll och stannar kvar "in position" nu så du får som du vill!



Härligt med skolavslutning!!!



Duuu, jag tror ni får en tjej, brukar inte gissa på magar men din mage säger; "jag är en tjej", till mig!! ;0)))

Puss

Postat av: louise

Publicerad 2008-06-12 19:07:22

tror du det ? jag vet inte ja .. känns som en kille...men en liten prinsessa skulle vara mysigt ... en prins oxå iofs ;) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela