Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Mathias

Publicerad 2008-07-24 18:29:07 i resor,

De ska han heta vårat nytillskott i familjen. Han är de vackraste jag sett sen Robin ! Ingen kunde mäta sig mot min välskapte lille kille på BB.. haha
Jag ska skriva en förlossningsberättelse snart men jag kom hem för ett par timmar sen och börjar acklimatisera mig igen . De va en dramatisk upplevelse som verkligen får en att uppskatta de man har . Min sedan innan snittade livmoder pallade inte och va nära i att brista vilket resulterade i ett akutsnitt med sövning ... men han är värt det !! Men stackars Johan.... de va inte lätt för han . han fick dra på sig operationskläder och blev sen utslängd från operationen och fick vänta i ett annat rum . jag tar hela storyn imorgon ... nu till de bästa vi mår alla fyra jättebra och är så lyckliga !!


våran kille

trött mamma

Stolt pappa

Storebror

Tack alla för alla underbara sms lyckönsknigar på bloggen , samtal mm jag visste att jag hade underbara vänner men inte så många som brydde sig . jag har aldrig fått så många sms !! jag blir tårfylld bara jag tänker på det !!

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-07-24 19:47:07

Åååå vad härligt att se er! Johans min på kortet är helt obetalbar och får mig att längta efter att se samma förundran i Niklas ansikte :0))))



Han är underbar er lille, skönt att det gick bra till slut trots drama!!!!



Njut nu! Puss

Postat av: Frida

Publicerad 2008-07-24 20:30:27

Åååååå han är alldeles underbar! Såg att bilen var hemma, så glad att det gick bra trots det akuta snittet. Ta det lugnt nu och njut av ALLA dina tre fina pojkar. Kram!!

Postat av: ida

Publicerad 2008-07-25 10:19:07

Åh.. Här sitter jag å tårarna sprutar! haha... så känslig man kan vara...

Ni är så fina å lille mathias är ju bara så söt! Kanske kommer förbi med en liten present sen om det e okej



Pussar i massor

Postat av: Frida

Publicerad 2008-07-25 13:39:55

Hej igen! Hoppas att första natten hemma var ok. Hur stor var han? Och hur mår du, kan du röra på dig din stackare?



Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-07-26 10:56:47

Hej gums, nu får du faktiskt uppdatera, gärna med en massa uuuunderbara bilder på lillgrisen så att jag har nåt att pyssla med medan jag vääääntar!! Inte har du väl annat för dig numera än att sitta vid datorn???? ;0)))

Kraaam

Postat av: bruno

Publicerad 2008-08-01 11:16:17

jag trodde det skulle blivit en tjej! :D

hoppas och önskar mathias och du är kanon.

robin likaså.

och stolt farsa kan bjuda på lite champagne o fet ciggar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela