Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Planerat!?

Publicerad 2008-01-28 16:25:04 i Allmänt,

Det är roligt egentligen hur det där med baby-boom går i vågor , I år ska tre som jag känner här i Ljungskile ha barn Söta Angelica, Vackra Ida och min gulliga arbetskamrat Malin !! Sen har jag ju en underbar tjej som va en av mina allra bästa vänner i många år som ska ha strax efter mig - Mathilda.... konstigt egentligen gumman att vi ska ha så tätt ... Tänk om vi hade vetat de när vi va 17 !!  haha
Vi bara måste träffas och jämföra magar och krämpor snart !!

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-01-28 21:49:11

Haha jadu, tänk om vi vetat, då skulle vi säkert planerat att bo i samma hus med våra grabbar och ha en gemensam pool och våra barn skulle varit bästisar :0)

Nu bor vi ju inte nära men självklart ska vi träffas och vara sådär riktigt gravida ihop, tror jag har en långhelg planerad i mitten av februari utan karl neråt kusten, då kanske det kan bli av!??

Såg du att jag smittats av ditt bloggande? Får se om jag kommer orka vara lika ihärdig som du med uppdaterandet, mina läsare är lite sega med kommentarer så det känns som man skriver för sig själv (fast jag vet att de läst) Jaja den har ju bara levt i en dag så det kommer sig väl, det blir ju mer kul att skriva framöver när det börjar bli lite mer action :0))

Puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela