Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

shopping!!

Publicerad 2008-02-28 10:51:40 i Allmänt,

Igår va vi på Ikea och shoppade lite grejer till bebisen och Robin så vi kan byta rum nästa vecka ... Robin får de lilla sovrummet nu så att vi får plats med skötbord och vagga tänkte vi. Vi köpte en byrå som man gör om till skötbord och annat smått och gott !!
Robin fick hyllor och en saccosäck så nu är det bara att sätta igång med ommöbleringen ... Jag va hos barnmorskan i förrgår och allt va bra med mig och den lilla . Jag hade bara gått upp 4.5 kg och de va ju skönt !! Sen hade jag iofs gått upp ett par tre säkert innan inskrivningen men dom räknas inte !! haha.. Vi ska få komma till en läkare på näl för att prata om förlossningen om ca 8 veckor eftersom Robin föddes med akutsnitt så ska jag få slippa vänta så länge denna gången innan ja får snitt ... Jag vill ju föda normalt men inte att bebisen ska må dåligt som sist.
Jag ska ta lite magkort och shoppingkort senare idag som ni ska få se !! Håll utkik !! Under tiden bjuder jag på ett kort på Boss som Johan tog i förrgår ... Så roligt har vi de på kvällarna ! Stackars katten ...

image63

image64
Han va inte ett dugg nöjd kan ja säga !!

Louise

Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-02-28 11:40:15

haha fan va taskiga nu är!! (:

Postat av: ida

Publicerad 2008-02-28 13:13:24

stackars lilla misse,,.. hehe!!!!!!!!!!! ni är la roliga!!

ska förresten ta med en jacka till dig i helgen...
perfekt vår-jacka för gravida! en rosa brun rutig a-formad jacka... magen passar perfa under den!! du får testa den sen....
hopp hopp! å kram

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-02-28 15:18:56

Hej! Jag har sjukanmält mig imorgon oxå, mår mkt bättre men snabba svängningar med huvet o sånt går icke. Lördag och söndag kommer jag o då skall jag vara fit4fight! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela