Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

halva tiden !!

Publicerad 2008-02-16 10:36:07 i ja å magen,

Idag är det lördag och jag sitter här och väntar på att lilla Tilda ska ringa så vi kan fika ! Det är nog två tre år sedan vi sågs . Hon bor ju inte här så vi skyller på det :)
Tänkte visa min mage nu igen när jag har gjort 20 fulla veckor ! tjohoo halva tiden har gått . Det går ganska fort nu tycker jag ändå. Inte som i början när veckorna segade sig fram . Mellan jag fick reda på det i vecka 7 tills det blev vecka 12 kändes som flera månader !!

image44
vecka 20 jag tycker inte det är så stor skillnad men när jag kolla på kort ser jag ju att det är det

image45
4 dagar sedan

Jaha vad tycker ni alla mammor där ute är jag stor för halva tiden ? jag vet inte själv men vissa säger det ... Johan säger att vi kommer få en stooor bebis ! vad vet han ? jag ska ha en 3,5 kilos bebis ! Robin vägde 3,4 det va alldeles lagom .
Såå lilla Mathilda ring mig nu jag har tråkigt :)

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-02-16 11:54:27

Neee jag tycket nog inte att du är så stor, fast vad vet jag hur man ska se ut i v.20? Jag vet bara att jag kommer vara minst lika stor då och att det minsann är en helt normalviktig liten plutt därinne!

Det är många som säger "OJJ vilken stor mage" när de ser mig, "är du säker på att det är en?" (Hur sjutton ska jag kunna veta det??) sen har vi morsan som sa "Äsch, den ser helt normal ut, vad har du fått det ifrån att du är så värst stor??" Ja vad säger man, vem ska man lyssna på? Kanske på ultraljudet när det är dags ;0)

Sess snart, ska bli kuuul! Kram

Postat av: ida

Publicerad 2008-02-19 13:50:52

Go mage!!

Du e jättefin gumman!!!!
Weihooo, snart flyttar vi!
Fasiken va gött vi ska ha det i sommar när vi e mamma-lediga då!! :-) Puss på magen!
Förresten så tror jag det e en tjeja i magen på dej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela