Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Bullbak!!!

Publicerad 2008-02-20 16:59:44 i Allmänt,

Idag har jag , Angela , Theo och Robin bakat bullar så de står härliga till 4st satser blev det !! Men de kändes som vi hade tagit oss vatten över huvudet där ett tag .... Man tröttnar ju efter ett tag om man säger så .
Robin har sportlov denna vecka så jag har tagit en dags semester så vi kan umgås lite mer . Imorgon ska vi nog till simahallen och öva simning .
Det är så skönt att kunna mysa hela dagarna tillsammans ! Som jag redan har berättat så ska vi till sunne och åka skidor på fredag och de ska bli sååå kul ! Problemet är att jag måste ta de väldigt lugnt och akta magen så de blir enbart barnbacken och gröna nerfarter för mig ! annars har det inte hänt mycket här de sista jag har jobbat tredagar och då är jag riktigt asocial kan jag säga ,
Det var riktigt kul att träffa Mathilda och Madde i helgen , har saknat flickorna mycket .... vi växte ändå upp ihopa ! Nu har jag inte mycket mer att säga så jag packar ihop och vilar en stund !

Louise

Kommentarer

Postat av: Katti

Publicerad 2008-02-20 17:09:03

Mums va gott med bullar :) funderar på om även jag ska baka några (a)

Postat av: Annelie

Publicerad 2008-02-20 17:14:49

Åh nu blev jag också bullbaks-sugen ;D

Postat av: marielle

Publicerad 2008-02-20 18:04:59

JÄVLIGT SCHYSSSSST!!!!!!!!! var det inte kul att träffa mig kanske? va,va,va? nej,nej nu duger man inte längre.. e man en lite lagom tjock person i sina bästa år så får man väl räkna med det då. marre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela