Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

WHAT THE F**K

Publicerad 2008-12-29 18:22:03 i Dagbok,

Jag va på vc i morse för att få nåt för min hosta , som alltid när jag kommer dit har jag redan diagnostiserat mig själv och jag vet precis vad jag behöver .
Förra året ville jag ha kåvepenin för jag visste att jag hade halsfluss ... tre odlingar senare vad får jag då jo kåvepenin... tänk om dom hade lyssnat på mig ;)

Iallafall idag va mitt mål cocilliana.... vi får se sa dom till mig de kommer finnas ett recept på apoteket kl 5 då får vi se vad Doktorn tyckte va bäst .....
kl halv sex va jag på apoteket med ljuva drömmar om en hostfri natt ... INGET RECEPT !! VA FAN !!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2008-12-29 18:53:06

Ajaj då. Inget morfinpreparat i natt. Hoppas att det ger med sig snart. Vi ses nästa år!! kram

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-12-30 00:39:48

Jag har oxå en sjuk hosta...nästan så man spyr för man hostar så in i....Morsan hade cocillana hemma och nu när jag landat i norrland har Jesper de oxå i kylen...en annan har det gött :D

Kan tyvårr även meddela att de hjälper föga..hostar fortfarande som en vilde :/

Hoppas vi kryar på oss snart!

Puss gumman!

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-12-30 00:41:49

förövrigt skönt med vårdcentraler där man får sätta sin egen diagnos...hihi...Ska ni spela uppesittarbingo imorgon? Det kan pigga upp en lite grann med nån miljon sådär ;)

Jag ska tvinga Jesper att spela med mig! (:

Puss o kram

Postat av: ida

Publicerad 2008-12-30 10:17:13

jäkla sjuklingar! se till att bli friska snart så vi kan ses..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela