Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

vafan !!

Publicerad 2008-12-10 19:54:31 i Dagbok,

Jag är ju med i den dära viktkoll grejen men jag har inte tatt de så seriöst trots att jag betalar för de ...iallafall ... fick litetips av Mathilda hur man skulle räkna ut hur mycket kalorier man skulle äta osv ...
1300 kcal per dag ska jag äta !! när man räknar ut allt man äter på en dag så är det ingen piece of cake kan jag säga ... jag är hungrig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Säg att de vänder Tillda ...att man blir mindre hungrig efter ett tag !! jag har ätit så i 2 dagar nu och det är jobbigt... men men ska man ner 10 kg på 3 månader så ska man ...
kommer antagligen att sluta med detta som allt annat snart , har ju nada karaktär

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-12-10 20:31:04

Klart du fixar det om du vill! Men du är fin som du är. :-) Tänk på att det bara är 4 månader sedan du fick din lille guldklimp. Snart släpper säkert kilona ändå.



kram Och lycka till.

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-12-10 20:33:33

Hahahaha du måste ha räknat fel din toka, 1300kcal är ju ingenting! Får en tjockis som jag äta 1963kcal/dag så får du nog äta minst nåt liknande! Kom på nu att jag ju skulle ringt idag, flåt. Ska på mammabarngympa imorgon men kan ringa imorgon kväll och förklara mer!

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-12-10 20:36:24

Hehe jag har förresten tappat 2kilo på en vecka trots godis i helgen, ääälskar viktklubb ;0)))

Postat av: Madde

Publicerad 2008-12-11 19:49:04

Hej löööövely... du e stark.. du eeee stark... duuu eeeeee stark.... hehe de går hur bra som helst ska deu se å när du ställer dej på vågen å ser -1..-2kg så loooovar jag att det inte drar åt kylskåpshållet :) puss å kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela