Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Lussemyset

Publicerad 2008-12-12 06:47:47 i Dagbok,

De va jättemysigt igår på lussemyset, R va så duktig så min lilla tomte ! de va lotteri oxå , alla skulle ha med sig ett pris till det och pengarna skulle gå till deras klassresa i trean .
Jag vann tre ggr !! J skrattade åt mig för jag blir som ett barn när jag vinner . Jag vann !! jag vann!! ropade jag där inne i lokalen ;) och de va lite hembakt och en röda korset blin bling brosch inga stora vinster men ack så roligt !! M va snäll och glad om än trött som attan så han somnade sött när vi kom hem vid 8 snåret !
Idag ska R och hans klass lussa för andra klasser i skolan , ååå kommer ni ihåg när man satt vid bänken och liciatåget kom in ! i Vår skola bjöd dom på en pepparkaka och en lussebulle också .
Ljuva ungdomstid .... så kanske man va lite kär i en av killarna oxå och då va de extra pirrigt att se dom lussa !! hehe





de va så mörkt där inne å våran kamera e verkligen kass för blixten räcker typ tre meter .... tur att vi har filmat !!


en liten pepparkak va oxå med

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-12-12 09:05:26

Linnea grät hysteriskt igår när jag sa att hon får vara hemma idag med. Hon är frisk men tycker att det är onödigt att gå när det är fredag, bättre en dag för mycket....



Hon grinade och sa: Men mamma Robin skulle lussa för oss och jag missar det!!



Stackars henne. Så jag tycker att Robin kan ha ett eget lussefirande enbart för Linnéa sedan. :-) Eller så får han lära henne lussesånger så kan de gå lussetåg hos grannarna på Lucia? ler



Kram!

Postat av: Ida

Publicerad 2008-12-12 09:30:52

Jag har en hemlighet..



Är lite små-kär i Robin.. Han måste ju vara den snyggaste ungen ever... Lova att aldrig klippa hans långa ljuvliga hår!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela