Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Handbolls vm

Publicerad 2008-12-08 19:26:16 i Dagbok,

Jag och R sitter och kollar på vm i handoll ... Damer, inte mitt tv - val kan jag säga men jag har ju en son som är besatt utav allt som har en boll i sig.
De jag skule komma fram till är att de är sååå mycket tråkigare att titta på en bollsport när det är tjejer som spelar !!  Dom är bara så mycket sämre , långsammare och mjäkigare på nåt vis ... näää lämna över bollsporterna till killarna tjejer !!

Själv tycker jag att tjejer bara ska vara hemma och föda barn och laga mat och städa och andra viktiga saker såsom fika mm ...
Nä jag skoja bara men jag insåg efter jag hade läst igenom första stycket att de va så de lät .. haha

Guuud jag har ätit sjukt mycket smörgåstårta och muffins de här två dagarna !! nu är de slut på sötebrödsdagarna imorgon är de jag som tar en morgon promenad imorrn när lillen ska sova .

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2008-12-08 21:05:52

Har ju ingen vagn annars hade jag hängt på. Lätt! ;-)



Postat av: frida

Publicerad 2008-12-08 21:07:19

Har ju ingen vagn annars hade jag hängt på. Lätt! ;-)



Postat av: Frida

Publicerad 2008-12-08 21:49:17

Haha, ja en bra ursäkt eller hur? ;-) Men om jag inte åker till Torp och köper julklappar med Elias i bärselen kan vi ta en promenad.

Postat av: ida

Publicerad 2008-12-09 06:31:55

haha.. tycker oxå det är tråkigt att kolla när tjejer spelar boll...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela