Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Fynd

Publicerad 2008-12-12 10:43:46 i Dagbok,

Nu har jag dammsugit och skurat undervåningen , och jag har gjort diverse fynd får jag säga.... Till saken hör att Ida och Nellie va här igår och Nelliie är numera en gående minimänniska.

1. En snusdosa under tv-bänken
2. En internet dosa under mattan
3. En halväten pepparkaka under lekfilten ;)

Hahaha hon är lite lurig denna dära Nellie ....

Vad kan man sia om framtiden då om denna lilla tös... jo hon kommer bli en pengagalen internet tjej som gillar att snusa och äta pepparkakor ....



de kunde man aldrig tro ....

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-12-12 11:28:20

Slänger ut en fråga bara: Jag köpte ju lite Lundemyrkläder till E men den ena bodyn stl 70 känns lite för kort när jag tittar på den så jag tänkte skicka tillbaka den och byta. Men du kanske vill köpa den? 99 kr betalade jag. Det var rea. Tänk på det annars byter jag den bara, men ville fråga eftersom jag vet att du gillar dem. "Busunge" är det.

Postat av: ida

Publicerad 2008-12-12 19:14:59

haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela