Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Where did the weather go ?

Publicerad 2008-08-06 21:02:11 i resor,

Ja de kan man undra vart tog vädret vägen ? lagom till att ag är ensam hemma kommer regnet ... jag som tänkte tillbringa augusti på stranden med barnen .
Idag har jag vart hos Angela och fått goo lunch och fika .. Anna och Eddie va där med , han är så söt och sjukt lik sin far fast med Annas ljusa färger .. Fick låna lite 62 kläder och ett babygym av Angela , skönt att inte behöva köpa allt .Fast de är allt kul att shoppa med !!
Idag tog jag tag i mig själv och gick en långpromenad , skönt men vilka backar ! Hade mjölksyra ibenen när jag kom hem . Mathias har haft ont i magen i 2 dagar så han har vart lite kinkig men nu har det shoppats droppar och vakumfri flaska , så idag har han vart min goa kille igen !

En liten rolig sak jag tänkte på idag va att när jag gick på min prommis mötte jag flera med barnvagn som hälsade .Är de så att man automatiskt är med i ett hemligt gäng när man går med vagn ? Ska man hälsa på alla med barnvagn då ? Dom ler lite glatt och precis som om vi har ett gemensamt band.. De kanske vi har ... bebisklubben





Louise

Kommentarer

Postat av: Elisabet

Publicerad 2008-08-06 22:13:10

läste igenom bloggen och det får mig att minnas lite utav min förlossning.



Gick över tiden och blev igångsatt, men ingen bebis kom :( dygnet efter så orkade jag inte även att värkarna var starka och de slet tillochmed i livmodertappen så den skulle ge med sig smääärta men det slutade i ett 2ndra kejsarsnitt...

Hade jag fått välja som jag ville från första början (samtal med aurora osv) så var det kejsarsnitt... fick det iallafall men för att det blev problem mot slutet.



Att de aldrig kan lyssna på föräldrarna i tid!!



Kram på er och en extra stor till lill prinsen :D Grattis.

//Elisabet

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-08-07 08:09:07

Ja det måste vara den hemliga barnvagnsklubben! Känns lite fånigt när alla helt plötsligt börjar häsla... Fast samtidigt är det lite trevligt :-)

Kram

Postat av: Madde

Publicerad 2008-08-07 08:18:30

Åh nu längtar jag efter er, måste ses snart igen.

Men idag är det in skolning för Oliwer.. ringer dig ikväll. Kram

Postat av: ida

Publicerad 2008-08-07 10:21:43

haha, ja hemliga bebisklubben känner man till! Det var samma när man gick gravid å andra gravida nickade lite fint åt en, typ "jag vet vad du går igenom"... :-) Ska du vara hemma idag??? Har lite kläder till dig (rättare sagt mathias.. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela