Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Rainy day

Publicerad 2008-08-26 09:59:03 i resor,

Idag blir det en hemma-dag ... ska inte göra nåt , ganska skönt får jag säga .Johan jobbar och lilldrufsen och jag går här hemma och skrotar ...
En fika hade ju vart najs iofs .. nån som vill kika förbi ?

Igår va Malle här , vi åt sista grillningen sorgligt och skönt på samma gång ... mynta burgare blev det med grillade grönsaker och en tzatsiki inspirerad dressing till ( recept grillboken ) hur gott som helst . va på torp en sväng med ... spännande dag ...haha

Marlene tycker att Mathias är lite skrikig , och de är ju sant han är lite gnällig ;) men söt ändå . Frida sa till mig att Elias va gnällig den första tiden och nu är han ju hur tyst och go som helst ,( när jag träffar han iaf ;)) så jag lever på det !!
Men vad vet jag egentligen .... vissa dagar gnäller han inte alls så de kanske sån som han är , hans personlighet är ju hans egen . han e helt såld på sin baby björn baby sitter iaf , varje gång han är sur så sätter jag han i den och gungar då blir han tyst med en gång . Han somnar tom i den på kvälle så bär jag han till sängen , shit jag kommer få ta med den så fort vi ska nånstans insåg jag precis nu ! haha

På lördag är det bröllop ,, lovely !! längtar ...


älskar detta fotot !! favorit i repris

Louise

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2008-08-26 12:26:02

Hej hej!

Har oxå haft en hemmadag. Fixat med all tvätt, vikt och strukigt (heter det så?!) och rensat i flickornas garderober. Nu är jag helt slut och satt mig med fika framför dator och så läser jag allas bloggar. Trevligt! Typiskt att jag ser att du ville ha fikasällskap när jag redan fikat. :-(



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela