Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Sämst...

Publicerad 2008-04-23 16:37:39 i ja å magen,

På uppdateringar är jag just nu ! Iförrgår började föräldragruppen. De vi lärde oss var avslappning ... tror dock att de kan bli svårt tt tillämpa detta på själva förlossningen men man kan ju alltid pröva !
Jag har packat en del och börjat förbereda för flytt !! Längtar...
I lördags grillade vi hemma hos johans föräldrar och de va alldeles ljuvligt...Antar att jag inte va den ende som åt grillat i helgen ;)
Robins och Johans efterlängtade x-box 360 kom i fredags så lite spelande har det blivit på kvällarna också !! Det är helt underbart att vara ute just nu ... man känner liksom sommaren i luften !!
Robin och jag följde med Angela, theo ,Faster Annette,Jocke och linda mfl på tipspromenad i söndags förmiddags ... blev en helt underbar promenix i skogen med bäckar och stigar...men jag fick betala lite för den på kvällen ... ont i svansen ;)

Så det va väl lite vad vi gjort denna veckan.... Nu är Robin hos sin far och Johan jobbar så jag e allena hela veckan !! Fikasugen någon ?

image109
vecka 29+4

Grattis till fina Angelica som fick en flicka igår !! 3780g och 54cm ren kärlek !!


image110
bjuder på ett kasst foto på vårat nya underbara hem !

Louise 

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-04-23 19:25:41

JA du är sämst på att uppdatera men det gör inget, love you anyway!

Vilket fint hus!! Det ser supermysigt ut, åååh vad kul att ha helt nytt när bebis kommer!!!

Hade jag varit nära så hade jag gärna fikat i veckan men tyvärr, jobbar och får hålla mig här ett tag till!

Ha det så bra i sommarvärmen! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela