Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Sweet Sunday..

Publicerad 2012-10-28 08:44:47 i Dagbok,

Söndagen har en himla massa roligt åt oss 1 Först kommer pappa och Inga-lill för ett försenat kalajs för Pappa och Robin som båda fyller 26 september.
Sen är planen att byta däck om Johans rygg pallar och åka till torp å lämna in mina favvobrillor som gått i sönder och sen köpa en halloweenmask till Robin ... Barnen i husen är väldigt taggade inför onsdagen, jag har köpt teatersmink och de har valt sina outfits :))
Tänkte nog fixa till en pumpa också men jag hinner nog inte allt idag ... Förresten så är de väl såå jävla typiskt att barnen vaknar före sju idag vilket i verkligheten blir före sex... varför just idag när klockan ändras ?? de brukar ju ändå sova en liten stund längre än sju på helgerna ..
De känner de på sig tror jag ... skitungar ;)
 
Vad gör ni idag ? De verkar ju som de ändå är några stycken som läser :) kul !! kommentera gärna om era planer för dagen ...
 
 
Jag å Mathias julen -11 ... en favoritbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela