Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

nä nu får de faktiskt..

Publicerad 2012-11-01 18:02:07 i Dagbok,

Vara nog ... Mathias va trött på förmiddagen men har ätit och lekt sen lunchtid så nu får de vara nog med isoleringen ... de går bara inte att hålla inne denna skvadronen längre än två dagar :)
Imorgon har de obligatoriska 48 timmarna gått så om ingen mer blir kass tills dess så kan vi bara inte vara inne här mer ... imorgon åker vi och badar jag och alla barnen och Robin får ha med sig en kompis , jag tror de brukar värma upp lilla bassängen även på lovet på fredagar ? nån som vet ?
Så va de på min babysim tid :) Jag gillar om de är gjort även om de går bra ändå så är de allt gott med de extra graderna :))

SAåå de är bara att hålla tummarna ... faaan jag såg att de hade fått tid att söka vetenskapliga artiklar i skolan idag .. de betyder att de fått hjälp med det , hoppas jag fixar det ändå. Känner att jag måste få sitta lite på lördag eller söndag så jag kommer igång, har ju en vision att bli klar till torsdag så jagv slipper sitta och hetsskriva på fredag :(

men såååå lång dag det blev då ... längsta dagen på lääänge ... snälla klockan bli sju nu så barnen lägger sig och jag få höra tystnaden och få läst min artikel i ro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela