Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

idag är en bättre dag !

Publicerad 2012-12-18 14:43:36 i Dagbok,

japp de är det , Matrhias är på förskolan och jag har fått läst ikapp en hel del faktiskt :) Johan har vart på begravning för sin farmor idag.. usch ena dagen lever man och plötsligt är man gammal och dör ....
 
Jaja nu pratar vi mat och bak istället . Johan är på väg hem med pizza till middag och sen ska vi julbaka och slå in paket. Igår gjorde jag och Robin oreogotta och chokladdoppade marschmallows jag och charlie har gjort chilirockyroad och ikväll ska de göras knäck :))
 
jag ska baka en dessert också till lilla julafton som i år ska firas hemma hos min bror , valet föll på en kladdkaka med smält choklad och pepparkakskrydda i :)) hoppas den är goood !!
 
 
 
lånad bild på arlas hemsida !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela