Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

sent men tidigt..

Publicerad 2011-03-27 07:20:13 i Dagbok,

Idag knatade Charlie och ja upp kl 05.45 vintertid men 06.45 sommartid ... inget konstigt med de men Charlie har då inte druckit sin 5-välling ! oj tänk om denna tidsomställning kan få han att gå upp sex - sju utan välling ??

Igår gick vi en härlig tidig morgonpromenad ner till byn och handlade kol och lördagsgotta :) hem igen för lite utelek med min bästaste Frida och Elias .
Sen lunchade vi på årets första grill ! mmm kött,korv,tatziki,bea ,grönsaker :) tror inte vi var de enda som hade grillpremiär igår.

Fantastiskt väder lockar till mycket :) sen firade vi kusin Elias på sjuårsdagen ... och när vi kom hem gick luften ur mig , all denna frisk luft gjorde mig alldeles mosig i huvudet så jag såsade i soffan ömsom vaken ömson sovandes.Idag är de kalas för Johnny men de får vi nog hoppa över om vi ska hinna få gjort en del innan Johan åker idag .

vad gör ni ??

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-03-27 10:19:57

Nä, vi har inte grillat än. Vi väntar fortfarande på att du skall komma och skruva ihop Webern..... ;-)

Postat av: Signe

Publicerad 2011-07-12 20:24:29

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela