Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

oj galet va ?

Publicerad 2010-11-30 18:20:40 i Dagbok,

Man kan ju undra hur längesedan jag skrev på denna bloggen ... tror de va såhär års förra året .. vet faktiskt inte om jag ska börja igen så jag håller de nog hemligt ett tag att ja skriver , de är nog ingen som kikar in här och jag vill ju inte heller göra någon besviken ;)

Såå vad har hänt då ... de går ju inte å sammanfatt direkt , känner mig lite ledsen över att jag inte dokumenterat graviditeten med Charlie men tiden , lusten och orken har aldrig infunnits sig.
Charlie kom ju iallafall den 13 april liten rosig och planerad ... 3320? g och 48 lång ( ska kolla upp kilona ) man blir lite konstig när man får två godingar på kort tid ... minns inte mycket.

Finns såklart en hel del ångest i de dära med ... känns som om lilla Charlie får stå tillbaka en del , men å andra sidan har de gjort honom till en glad och självständig kille ...inte alls som Mathias va ;)

lite bilder kanske ??

min nya fina härliga goding !!

 

tjena va stor ja blev nu då !! drygt två och full av allt ! kärlek , bråk ja allt man kan tänka sig ...helt ljuvlig ...eller för de mesta iaf ;)

 

min fina goda härliga tio-åring :)) livet är fullspäckat av fotboll och fotboll och ja  FOTBOLL !!

 

se ya !

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2010-12-01 16:31:20

SÅååååååå fina pojkar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela