Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

kaosmorgon

Publicerad 2010-12-08 08:07:20 i Dagbok,

Ojoj vad min mellanpojke är trotsig och besvärlig just nu ... när jag säger till han så skriker han bara tillbaka ...typ aaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Visst de kan vara lite skrattretande men mest blir jag förbannad , jag vill INTE att han ska bli en skitunge som säger pepperkaka ? man svarar nej och han skriker peeeeeeeeeeeepppppparkkkkkkaakkkkkkkkkaaaaaa !!! då blir jag så arg så jag kokar !!
mutter mutter ...detta ska vi ta ur han snabbare än han anar ...

Idag har iallafall vart en trotsig morgon med mycket gap och skrik ... köra lillebror i racerfart och dunka in i väggen är inte okej ... men tydligen riktigt roligt ..
Dags för lite dagistid så ska mamman samla krafter till att ta alla duster i em ...och imorgon kommer mannen hem och de ska bli så skönt att få hjälp i kaoset!

Stackars Robin han vill bara väl och vill hjälpa M med en massa saker men han får bara grin och tårar och ord som MIN MAMMA ! tillbaka :(

jajajaja ytterligare en fas som ska genomgås ..

ha en ljuvlig onsdag mina vänner !



kan denna lilla var sån ??? svar ja !!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-12-08 12:52:22

Lille Mathias... :-)

Han kan väl aldrig vara jobbig? :-) Världens goaste ju!

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-12-09 17:47:54

Om du kommer på var man hittar tålamodet så kan du väl berätta det för mig! :)

Vissa dagar känner jag för att ställa mig vid en vägg och bara dunka hövvet rätt in i väggen fleeeera gånger ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela