Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

godmorgon onsdag !

Publicerad 2010-12-01 06:40:17 i Dagbok,

uppe med tuppen som vanligt ...lilla c gossar på filten framför tv:n , M sover sött och jag dricker den obligatoriska morgonkoppen och kolla fejan...beroende svar ja.
Idag ska vi passa fina Nellan en stund och jag hoppas Angela m familj kommer en stund och ikväll blir de vuxenmys med fina Anna och Frida till greys ...nån mer kanske ??

imon imon kommer mannen hem <3

minns ni denna godingen snart två år sedan !

e dom lika mina små egentligen ?

 

Har tyvärr inga bebisbilder på R i datorn att jämföra med ... de va ju riktiga kort som gällde då !!

 

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2010-12-01 07:59:13

Åh vad kul! Visste ju inte att du satt igång igen!! weihooooo!!



Ses snart!!!

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-12-01 08:14:37

vad söt :D

Postat av: Mathilda

Publicerad 2010-12-01 08:49:23

Äntligen, har kikat in ibland för jag kände på mig att du skulle börja snart igen :0) Haha du är så Facebook-beroende så du skriver kortkommandot för FB-hjärtan även i bloggen ;0))



Underbart att få se lille Charlie, sååå fin! Han är lik dig och M är lik Johan, perfekt ju :0)



Kram på dig

Postat av: Angelica K

Publicerad 2010-12-01 10:28:39

Va kul att du skriver igen,hoppas det håller i sig,

Mvh Angelica K

Postat av: louise

Publicerad 2010-12-01 12:25:17

Mathilda du måste börja igen ... de finns så mycket jag vill veta och se !!

Postat av: Frida Jensen

Publicerad 2010-12-01 16:28:01

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden. Tänk vad mycket du har att skriva om nu. ;) Det har hänt en del sedan sist.



De är lika i formen, hakan och munnen kanske, men formen på ögonen och färgen så klart, skiljer dem åt! En mamma och en pappa. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela