Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

surt ..

Publicerad 2009-10-03 19:15:08 i Dagbok,

Ja så skulle jag kunna sammanfatta min tillvaro just nu .. inte för att den på nåt vis är dålig utan för att jag känner att den är sådan ...
Svammel svammel.... jag har oerhörda humörsvängningar och känner mig konstant ledsen och ensam... Men de måste vända eller hur ??

Dagens höjdpunkt va absolut fru jagdells mysmiddag med mammor och barn då killarna är på herrmiddag ... Men den lille orkade inte så länge så vi va först hemma ... som vanligt :( min lilla M tycks inte uppskatta stora tillställningar .

Nu ska jag kura ner mig i soffan och kolla på lite avsnitt på datan . R ska kolla nån fotbollsmatch :)

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2009-10-03 20:20:19

Försök att tänka på att det hör graviditeten till... Inte så mycket roligare för det dock. "Minsta lilla" kan ju verkligen få världen att gå under när man är gravid.



Massa styrkekramar från en som också har en pissdag idag :/

Postat av: Frida

Publicerad 2009-10-03 21:19:53

Vi andra var inte kvar så länge efter dig. Och ensam är du inte, men det vet du? Men jag förstår att det är så dina känslor är nu. Var inte rädd för att prata om du behöver. Min axel finns alltid om du vill luta dig eller gråta en skvätt går bra med. ;)



Puss o kram!



Själv sitter jag i total tystnad för grabbarna har visst varit här och tagit min box så ingen tv för mig och tjejerna skulle kolla körslaget i deras säng men de har somnat. Ska snart lägga mig med.

Postat av: ida

Publicerad 2009-10-04 13:03:50

Grav-humörsvängningar e inte kul... Jag mådde oxå piss en period när jag väntade Nellie!



Och som Frida sa så gick de flesta hem direkt efter dig. Det var bara jag, Lisa, Brynja, JOssan och Maria kvar efteråt... Fördelen med att bara ha 1 barn än sålänge, att man inte blir så hemma-bunden :-)



En kvällsfika i veckan?

Postat av: diana ♥

Publicerad 2009-10-05 23:24:34

mysig blogg!! Kolla gärna in min! Har tävlingar som jag tror skulle passa dig! =) Kram

Postat av: mamma

Publicerad 2009-10-08 16:10:59

jag läser varje dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela