Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

all night long..

Publicerad 2009-05-30 07:48:28 i Dagbok,

Ja så länge måste festen på lyckorna brygga vart . Johan kom i säng kl 5 imorses ... de enda han sa va  -: jädrar va de söp ikväll .
Lillfisen å ja hade en tidig morgon , strax före sex men jag klagar inte han somnade tidigt igår så mer än tolv timmar kan man inte begära. De är dåligt med kort nu känner jag så jag får fotoblogga lite senare idag ... men kameran är duktigt kass ..
Idag är de fotbollsträning och hemmamys som gäller ... de verkar ju bli lika ljuvligt väder idag så då får man passa på att fånga några solstrålar.
jag har ju glämt å berätta att lillfisen kryper nu ... de började med ålning för ett par veckor sedan sen efter de har de gått fort nu kryps de och han ställer sig gärna vid saker ...eller försöker ... de kan inte vara lätt med den kroppshyddan ;)
Han väger nu 11,7 kg tror ja de va , men han är 78 cm lång .

Ses senare kära vänner

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-05-30 08:09:33

Är nöjd idag att vi inte gick till Lyckorna. :) Vi hörs sedan!

Postat av: ida

Publicerad 2009-05-30 11:51:12

Jaså han kom hem så sent. Det förstår jag! Haha.



Vad gör ni i morgon? Ska vi hitta på nåt mys i solen. Så jävla varmt och vara på altanen ju!!

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-05-30 16:39:19

Haha gumman, din "lille fis" är lika lång som min men väger 1,2 kilo mer, låt oss aldrig låta dem brottas för då är fabbe körd hahahaha Vill se bilder så come aaan och lägg ut lite nu!! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela