Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

veckans mat

Publicerad 2009-03-31 09:14:51 i matsedlar o recept,

De va ett tag sen jag la ut min veckomatsedel .. gillar ni de ? får man kanske lite inspiration , jag kollar ofta på tex Fridas matsedlar och tar efter...

Mån

tacogratäng  se recept här

Tisdag

skinkstek med potatis brunsås och morötter

Onsdag

fetaostspäckad kyckling i ugn med ris och ärtor

Torsdag

panerade fläskkotletter med ris och sås broccoli

Fredag

kycklingtacos

Lördag

Lunch: kalas

Middag :hemmagjorda hamburgare

Söndag

Lunch : plättar el pannkakor

Middag: Fisk med potatis och kall sås

jag är ju så dålig på att lägga inläggen i rätt kategorier och jag vet hur jobbigt de är när man inte hittar ett recept för att man måste bläddra emmellan inläggen så jag har gjort en kategori som heter recept o matsedlar så blir de lättare (nuska jag bar komma ihåg att lägga de där bara ;))

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-03-31 15:05:56

vilken bra idé! kan man få lit middags tips för det är inte det lättaste att komma på!

kanske man själv skulle göra i sin blogg??

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela