Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

ge mig lust å kraft..

Publicerad 2009-03-16 21:09:43 i Dagbok,

Såhär ligger de till... min motivation för att röra på mig och äta bättre är just nu på topp (de går ju i vågor) min trogne promenad partner Frida har fått nåt knas med sin häl vilket gör att hon vilar imorgon.... hur ska jag komma ut själv ?? de är mitt största dilemma för jag vill ju gå !! i detta läget skulle jag vilja haft Anna Skipper här som sjasar upp mig med mantrat "äter du korv så blir du en korv" !!

nån frivillig ??

Kommentarer

Postat av: Mirry

Publicerad 2009-03-16 21:24:20

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg!



Spana in på www.arntyochmirry.se

Postat av: Billy

Publicerad 2009-03-16 21:29:04

tja! jag hade lätt gått me dig men jag e ju i sthlm så de blir lite svårt...har slutat röka sen 2 veckor tillbaka å börjat springa. de e sååå häftigt! man märker verkligen hur mycke mer luft man får in i lungorna nu! så jag förstår precis hur du känner dig me motivationen. btw, du e skitduktig på skrivandet Louise!! släng på dig en mp3 å knalla ut ändå imorrn. ha de gytt!!

Postat av: Anna Skipper

Publicerad 2009-03-16 21:47:10

"Du vill inte vara en korv Louice! Ut och gå med dig imorgon och kom förbi tranbärsvägen om du behöver låna stegräknaren för extra motivation!"

Postat av: suss

Publicerad 2009-03-17 06:53:56

Ibland kan det vara skönt att gå ut själv, ta me dig en mp3 och knalla iväg!

Postat av: Ellinor

Publicerad 2009-03-17 09:50:44

Gå ut det första du gör efter du ätit frukost! Det är ingen idé att börja tvätta eller städa innan för då är undanflykterna där igen =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela