Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

fixa o dona..

Publicerad 2009-03-10 09:20:54 i Dagbok,

De är mycket jag ska ta tag i idag ... varför sitter jag här då ? haha... skjuter upp skjuter upp....Iallafall så ska jag städa städa både uppe o nere , damma o skura ... tråkigt men ack så härligt när de är klart . Lillfisen har haft nån konstig maggrej så jag tror ändåp att ingen har lust att leka idag !!
Mathias spydde kvällen till igår två-tre ggr sen va de bra och han sov gott va pigg o glad kille på morgonen så jag o J trodde att de kankse vart nåt han åt så vi passade på att åka till Ikea o handla en grind o lite saker till badrummet . När vi kom till parkeringen på Ikea så stod de en härlig kaskad ur lilleman . Så de va bara att springa in å slänga åt sig de vi skulle ha snabbt som attan .
Vi va ju redan där ju... sen när vi kom hem va han sitt vanliga jag och har vart sen dess... mycket knepigt.

tänkte faktiskt vara en duktig bloggare idag så jag återkommer med bilder efter städningen ... måste tömma kameran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela