Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

dags att värma upp??

Publicerad 2009-03-20 10:03:29 i Dagbok,

okej... Alla barnen i kvarteret här har startat ett eget fotbollslag , idag ska dom spela mot störra grabbar och de dom spelar om (tydligen) och detta visste inte jag förrän Frida sa det .. är att de stora ska sluta reta Robin o gänget om de lyckas vinna över de stora !!!
hallå eller !! de ska väl inte retas ändå ?? iallafall så hade Johan lovat att ställa upp i laget men han va tvungen att jobba ... sååå de är väl bara att värma upp nu då ... jag är ju ingen fotbollsspelare av rang men en eller annan trettonåring som inte har blivit torr bakom öronen kan jag väl tackla eller knuffa eller nåt !!

De ska ta mig tusan inte reta min son !!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-03-20 20:15:37

Hur gick det då??

vann ni?

jag skulle allt råka sätta på vattenslangen och spruta dom dyngsura! ;)



(bra grej å köra med i sommar kanske?)

kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela