Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

okej...

Publicerad 2009-01-13 09:25:56 i Dagbok,

Denna natten va väl inte den bästa heller.... M vaknade flera ggr men vid 4 va han rikktigt vaken !! han låg och gnällde/skrek i 30 min ca ... ( jag va inne o tröstade va 5 minut ) sen somnade han om till halv sex , fick välling och log o drog sog i 20 min ....
Men jag va ju halvt död... knappt sovit nåt känns de som... men men nya tag. Har googlat lite på bebissömn här på morgonen och vi gör konstens alla regler . Tar inte upp honom när de väl är natten ... han har en egen säng , vi har en läggningsrutin och han får skrika i 5 min intervaller så de är väl bara att härda ut . MEN efter ha haft en bebis som sover relativt bra så är de jobbigt .
Man e vällan bortskämd !! Sen är ju inte jag på topp som människa heller då blir de ju jobbigare ... ibland tar man en dålig natt med en klackspark ibland e de rena döden !!

Va gör ni idag ??

Nu ska jag ragga fikasällskap till förmiddagen tror jag ..

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2009-01-13 10:19:46

Hej gumman! Jag hade gärna kommit upp men jag har bara fått sova 2 timmar inatt så ska gå o nana en stund, är sjukt trött, precis som du antar jag :D

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-01-13 12:32:16

Hej gums, kan trösta dig med att vi har det precis likadant!! Vissa nätter är rätt okej men vissa är helt överjävliga! Verkar vara nåt vid denna åldern som kan göra dem oroliga, det är mkt intryck, tänder på G mm,mm... Hjälper ju inte att han sov som en ängel första månaderna, för hur gärna man än skulle velat så kan man ju inte bunkra sömn :0(

Hoppas det skänker lite tröst i nöden att du inte är det enda levande liket ;0) Kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela