Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

bus å tänder..

Publicerad 2009-02-18 09:35:13 i Dagbok,

Igår va vi på bushuset i gbg ... riktigt härlig dag med mycket lek och en massa mat ;) Barnen hade så roligt och jag o Frida hade de kul också ... vi har ju barnasinnet kvar !


finaste vännerna !!



vätskepaus!

Jag kan säga att efter gårdagens intag har vi vart ute o gått två gånger ;) sammanlagt va 8-9km.... men de va de värt!

Orkar egentligen inte blogga nu då jag har en jobbig småmolande värk i min nedre region ... urinvägsinfektion ?? måste kollas upp . MEN en sak jag måste blogga om är ju Alice tand... igår hade vi massa trix för oss hur vi skulle få ur den förbaskade tanden , tillslut band jag en tråd om den och drog, ingen tand... Men när J drog då kom den !! en mycket stolt liten tjejja hade tappat sin första tand.


före....


efter...

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-02-18 10:09:37

Kram på dig goding! Är så glad att du finns här så nära. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela