Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

just nu...

Publicerad 2008-09-18 10:21:31 i resor,

sover M gott i sin vagn .. Inatt har han vart en ljuvlig bebis och sovit från sju till sex och ätit en gång klockan tre... underbart kan jag säga.
Idag kommer morfar på besök det är ju alltid lika mysigt !! Imorgon ska jag äntligen storstäda .. kanske låter märkligt att jag ser fram emot det men det är sååå längesedan jag damma å grejer så jag lääängtar . Johan är ledig så han ska åka ett par timmar med M medans R e i skolan så jag blir alldeles ensam med min efterlängtade städning . Ska byta alla sängkläder och bara njuta av att lägga mig i dom fredag kväll nyduschad och naken ;)
Ihelgen jobbar Johan så det blir inte mycket annat än hemmamys . Robin ska på träning på lördag sen ska han till sin far ett par timmar för det är där han ska ha sitt barnkalas i år !! nästa år är det min tur att anordna detta event.. måste komma på nåt riktigt bra tills dess .. har ju ett tag att planera hehe
Han längtar iallafall massor till sitt kalas !! Har skickat ut inbjudningar till släkten för ett litet myskalas här hemma också de måste man ju ha han fyller bara åtta en gång .

Vad ska ni göra i helgen ? kommentera lite nu då jag ser ju att det är ca 40 st å kollar här varje dag så nu tycker jag att ni borde ge er tillkänna ? kom igen nu ....


nanar sött på altanen


R som femåring !

tycker det är lite trist att jag inte har några bilder på Robin på datorn när han är mindre . de va först när han va fyra fem år som jag hade dator och mobilkamera !! men samtidigt har jag massa foton i album på honom det kommer jag inte ha på Mathias på samma sätt , försöker att lämna in ibland men de blir inte lika ofta.
Undra vilket som är bäst egentligen ? vad tycker ni bilder på datorn eller i album ?

Louise

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2008-09-18 11:59:11

Hej!

Vad mysigt de ser ut när M ligger i vagnen och sover. Nu längtar jag otroligt. Bara 12 dagar kvar (till BF) sen får man ju se.



Ha de gott

Postat av: ida

Publicerad 2008-09-18 12:55:29

ja jag får la erkänna då.. Jag e här inne å läser.. everyday.. =)



Hmm.. trålkigt att man aldrig framkallar kort faktiskt... Men det e ju bra på ett sätt med digitalkamera.. Att man kan välja bort de dåliga korten..

Ska vara hos mamam å pappa på lördag! Kanske kan ses då? David ska ju ut på grabbkväll.. Puss

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-09-18 19:25:11

Hej gums, att jag kikar in här varendaste dag vet du ju :0) Tycker jag är rääätt så duktig på att kommentera med faktiskt!



På fredag kommer några kompisar från Helsingborg hit och sover över till lördag. Sen ska jag nog bara njuta av att Niklas är ledig och hemma och myser med oss...



Pusspuss

Postat av: Fia

Publicerad 2008-09-20 01:39:04

Fina bilder på favvo ungarna:)

Helt klar roligast med album, men det är inte så mkt av den varan nuförtiden.



Vi får ta en fika nån dag gumman!

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela