Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Lite ledsam

Publicerad 2008-10-26 07:56:48 i Dagbok,

Jag känner mig lite ledsen över att det är lov denna vecka ...inte för att jag inte vill h R hemma utan för att plånboken säger att vi inte kan åka till Danmark som planen va .
Hde tänkt ta en dagstur över med R för att ha nåt mysigt att göra när de va lov . Men de går inte !! De är inte lätt att ha köpt hus och vara mammaledig samtidigt, sen har jag ett bröllop att spara till med ...suck... hoppas R gillar de jag har planerat som kompensation ... åka till simhallen , biokväll i gbg och lite småutflykter ... sånt är livet .

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-26 09:26:23

Louice ha inte dåligt samvete för det! Inte bryr de sig om vad saker kostar. Det låter supermysigt med biokväll och simhall! Vi har inte ens planerat något, får se vad som händer. Om det händer något! Men man får ju hitta på något kul ialla fall.....



Ja vi får bättra oss med promenaderna. Jag kan nog hela veckan.

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-26 19:07:49

Inget att ha dåligt samvete för, men jag förstår dig. Det känns ju inte kul, men jag är övertygad om att Ni kommer att ha supermysigt ändå =)



Massa kramar Lena.

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-26 19:08:27

Inget att ha dåligt samvete för, men jag förstår dig. Det känns ju inte kul, men jag är övertygad om att Ni kommer att ha supermysigt ändå =)



Massa kramar Lena.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela