Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

ALLT GOTT

Publicerad 2008-10-23 16:10:07 i Dagbok,

Ja de va ju ingen överraskning att de hade tagit fel på person de dära poliserna , dom visade en övervakningsfilm och trodde att jag va tjejen som va på den men så fort jag kom sa hon ... Hmm de här stämmer inte ? Så i exakt tre minuter va jag där ...hehe snacka om att oroa sig i onödan !
Nu står J i köket och gör hamburgare med tzatziki och sallad (utan bröd till mig förstås) ska bli så gott!! Imorgon är det babysim igen ... J ska med och M ska förmodlingen dyka denna gången ! OCH jag ska väga mig imorgon .. då har det gått en vecka ...hoppas ett kilo är borta iallfall ,
Eftersom jag inte skäms över att jag väger för mycket just nu så tänker jag tala om att jag i dagsläget väger 69 kg och att imorgon är målet 68 kg ... slutmål 57-60kg.

Gårdagens middag kycklingwok


Igår hade jag besök av Fia , Ida och fina Nellie... den flickan är så himla söt . jaja Ida och Fia e ganska söta de med ;) men de kan inte tävla med Nellie.

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-10-23 18:15:09

åh.. kan du inte skicka hit johan med hamburgarna?



david var as-sugen på in imorgon.. puss

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-23 21:37:43

Ser jättmumsigt ut!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela