Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

I´m Back!!

Publicerad 2008-07-06 15:17:37 i resor,

Eftersom de va så längesedan ja skrev så blir det ett bildregn utan dess like nu !! Be prepered !!


midsommar i nya huset


grillen skall skruvas ihopa


kärlek!!


underbar mat gjord av Malle


fina vänner


Sen har vi haft en lovely möhippa för lilla Ida !!


bruden herself


fina flickor och lovely utsikt


mycket ska man vara med om...


god mat fick vi !!


kortet talar för sig själv !! kärlek


Baren


haha



sen har de införskaffats ett guitar hero - kit här hemma !! Johan har fyllt 28 hipp hipp hurra så han fick de av mig och Robin .


Axl Rose himself



Till sist så har vi fyllt upp poolen här hemma .. inte så stor men tillräckligt för att svalka varma kroppar i sommar !!


mysigt som attan !!


bröst och bringa som en ...


Fia valde skuggan


främmande föremål i poolen!!

Och nu tadaa kommer de ni alla väntat på !! jag har inte fått min bebis ännu !! kolla sälen !!


vecka 40

Härmed va det de allra sista magkortet ... tänker inte dokumentera mera mage nu ;) den ska kika ut snaaart har den lovat mor , far och storebror !!

puss Louise

Kommentarer

Postat av: FisLisa

Publicerad 2008-07-07 12:38:55

Hej Louice! Hoppas nu att allting går riktigt bra med den nya knodden! Följer bloggen emellanåt för att följa med lite hur ni har det. Nu ska jag tillbaka till Stavanger och jobba efter att ha fått mig en nypa svensk luft. STOR KRAM!!!

Postat av: FisLisa

Publicerad 2008-07-07 12:39:19

Hej Louice! Hoppas nu att allting går riktigt bra med den nya knodden! Följer bloggen emellanåt för att följa med lite hur ni har det. Nu ska jag tillbaka till Stavanger och jobba efter att ha fått mig en nypa svensk luft. STOR KRAM!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela