Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Hemma hos ...

Publicerad 2008-07-17 20:17:43 i resor,

Nu så Mathilda här kommer bilderna från huset som jag lovade . Och till alla er andra som bor för långt bort för att komma på besök så ofta .


Vardagsrummet


igen...


de underbara köket ...


mitt favoritrum


Min kärlek


my precioussss... min inflyttningspresent till mig själv !


altanen ... skall bli dubbelt så stor nästan i augusti

bebisens rum ... ska måla om möbler och väggar när jag vet om det är en prins eller en prinsessa





Lillemans rum


svartvitt is the shit .... heja frölunda!


master bedroom


uppepå byran kan ni se Johans inflyttningspresent till sig själv !!


badrummet uppe

så de va de mesta .. jag har inte fotat badrum nr 2 eller hall för de ska vi greja iordning först .. en del bilder bidde lite suddiga men men
Vi stortrivs iallafall här i våran nya lya !

P.s ingen bebis idag heller ! ricinolja here I come haha D.s

Louise

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-07-17 21:37:26

Hej! vad fint ni har det! Vi bör ju grannar så dags för en kopp kaffe snart kanske? ;-) Tråkigt att inte bebisen har kommit, men utsätt dig inte för ricinoljan! Jag var nära att prova den med, men vågade inte för man blir ju galet kass i magen. Jag kan rekommendera backen vi har bortanför lekplatsen. Gick upp o ner i den typ 5ggr och en rask promenad runt området. Dagen efter kom bebis. :-) +9 dagar så det var ju dags. Eller så var det färdknäppen som satte igång det. :-)



Kram!



KRAM

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-07-17 23:19:37

Hej gums! Gud vad fint ni har det hemma, förstår att du/ni stormtrivs!!!!!! Kul att få se lite bilder!



Olydig bebis du har i magen, tror den gör som storebror och kommer nio dagar efter BF, fast den ploppar ut istället för att härma brorsan på det sättet!

Postat av: Ingegerd

Publicerad 2008-07-18 14:22:20

I o med att jag bor så långt bort, skall vi se när jag kan komma. Det måste ju planeras noggrant en sån lång resa! Oså måste man ju snabbt o lätt få reda på allt som rör den lille/a, tid, vikt, längd och namn. Ring mig 0303-77 43 33. Ha det bra! Nu går jag på semster!! Fem minuter för tidigt...

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-07-19 17:55:16

Hej gums, tala till mig, hur går det för dig, hur mår du? Inte deprimerad väl??? Ring om det är jobbigt!! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela