Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Förbjudet ?

Publicerad 2008-01-28 15:45:21 i ja å magen,

Idag har jag gjort de förbjudna tror ja !? eller ? jag kunde iallafall inte låta bli den fina elefant och giraff kollektionen för nyfödda på lindex ....
Men varför låta bli ? det kommer ju gå jättebra eller hur ?

Här är iallafall några av de underbara prins eller prinssessa plagg jag köpte !! ( fick ju köpa lite av varje för man vet ju aldrig vad de kan bli )

image19

image20

image21

image22

image23

image24

ÅÅÅ ja tror jag är kär !!

Louise

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2008-01-28 16:28:47

GRATTIS!!!!!! Va roligt! Fan, nu e det dags att träffas, måste ju va riktigt längesen nu. J nämnde nåt om det här men jag trodde bara det var snack. Jag e jätteglad för eran skull! Åh, man blir ju sugen när man ser dom små söta kläderna du köpt..Jag bara måste få låna ibland om ni vill vara för er själva! Nä nu ska jag läsa resten av bloggen så jag får veta vad som hänt det sista, trodde inte du hade nån längre. KRAM och oroa dej inte, allt kommer gå bra men ta inte på den stackars bebisen klänning om det e en pojk hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela