Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

juletider

Publicerad 2008-12-23 06:21:17 i Dagbok,

jaaa nu är de här .. juletiderna ... lite stressande men mysigt , vi har klätt granen (o sett johan få ett psykbryt över ljusen som även i år inte fungerade ;))
Den blev fin fastän jag precis som Frida hade svårt att låta R sköta beklädningen sååå resultatet är tt vi både har rött ocg silvrigt glitter i den .... ve o fasa !! men men ....
Igår hade vi förjulafton här med mamma och Johnny , vi åt tacopaj och fick paket . M fick matsetet från lundmyr som jag så länge har önskat mig !!
R fick zlatan almenacka.en samlarbil och en drömfångare ... precis vad han ville ha . idag ska här göras köttbullar och tunnbröd annars är de lugnt idag , skönt.
Om ni vill se fina bilder på M så gå in på Malles sida , hon är ju så duktig , hon va här och hälsade på igår ... härligt med spontanbesök tycker jag !!

sååå god jul alla söta

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2008-12-23 08:15:45

Jag såg bara bilder på M på Marlenes sida.



GOD JUL

Kram

Postat av: Malle

Publicerad 2008-12-23 15:14:52

Hoppas att ni hade de mysigt igår! Slänger upp en ny bild på Mathias nu så jag kanske kan behaga dina läsare ;)

Puss! ps. glöm inte uppesittar kväll idag...massa miljoner ska lottas ut!.ds :D

Postat av: Malle

Publicerad 2008-12-23 15:46:09

Kanske fröken behagar komma upp på msn oxå? :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela