Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

All by myself...

Publicerad 2008-12-05 08:53:12 i Dagbok,

Jaaa man kan ju inte låta bli att känna sig lite ensam nuförtiden .... vinterkräksjukan sätter skräck i folk och fä... haha nä men nu kära vänner har vi faktiskt vart friska i 3 dagar så nu tycker jag allt att ni kan kika förbi !! pestens tid är över ... idag ska jag dona färdigt inför dopet , smörgåstårtorna ska jag göra imorgon. Farmor kommer en sväng med ingredienser senare idag . Tack älskade du !!
Prästen himself kommer vid fyra... annars är de lugnt och fridfullt på smultronstigen . såååå kom förbi !! Ida jag vill se din bruna friska hy !!



ååå ljuva sommartid

Förresten min lilla tjockis börjar smala till sig ... usch han äter ca 400 ml per dygn och ratar maten mest hela tiden :( han som alltid älskat mat ... kom tillbaka min matglada lilla tjockis

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2008-12-05 09:39:29

Hej!

Det är säkert bara så att magsjukan tagit bort en dela av matlusten, det brukar ju vara så ett tag efteråt. Tur att han har att ta av!! Tänk om min lilla speta hade fått magsjuka... Han hade försvunnit. :-(



Själv måste jag åka och handla. kram

Postat av: ida

Publicerad 2008-12-05 13:29:13

Jga håller mej nog borta en dag till... haha... Livrädd för magsjuka!!!



du, snygg bild... inte

Postat av: Madde

Publicerad 2008-12-05 16:32:44

Hej hjärtat mitt.. fan har änna vart magsjuk flera gånger denna veckan.. va lixom säker på att jag inte skulle klara mej.. var ända gång jag läser om magsjuka får jag för mej att jag mår illa.. haft ångest över att kanske missa den goda julmaten på lördag haha... ja... hur man e... inbillnings sjuk!

kram till dej

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2008-12-06 20:31:30

Lycka till på dopet i morgon



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela