Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

snöyra o mathandling

Publicerad 2010-12-19 12:48:53 i Dagbok,

Japp idag av alla dagar har jag barnvakt av fina svärisar för att åka och storhandla mat ... just idag så snöar de som aldrig förr ... såklart !
Men jag åker ändå ska mest var på stora vägar ( ber en inre bön att de är plogat hos barnvakterna ;) och där ska de ju vara okej ..

Orkar inte skrapa på de som finns hemma nu .. vilket är nada .. leverpastej i all ära men nu är vi nog trötta på den ...hela familjen ;)

Vad gör ni idag ??

Förresten har jag hunnit storstäda o byta sängfkläder idag .. kände mig ruggigt underlig när jag stod och dammade sju imorse men men ska de hinna bli gjort innan den lille ska sova i sin säng så är de då :))

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2010-12-19 21:31:00

Hallå lovely!

Hoppas vi hinner ses i veckan! Miss you lots and lots!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela