Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

mycket nu ...

Publicerad 2010-12-09 09:53:19 i Dagbok,

jaa så är de ... alla har väl mycket nu i december ? de är lussetåg ,julfester , föräldramöten , julbak mm... men de är roligt att de händer nåt !

idag är de julfest hos min Angela med julmat och julklappslek , ska bli härligt att komma dit utan barn och sjunka ner i hennes ursnygga soffa och sippa på ett glas vin :)

På tal om baseball så blev lilla M ledsen för första gången när ja lämna idag :( men ja ringde och då va allt okej :) de är mycket som händer nu med trots och grejer så jag hoppas att de va en engångsgrej ..

Idag är de torsdag ...lallala min fina man kommer hem över helgen för att sen åka i 13 dagar .... jobba in mellandagarna är tanken så de är bra men tråkigt såklart att han ska vara borta mycket .

Nog om tråkigt info ... njut dagen mina vänner så hörs vi !




eftersom jag inte bloggat på länge så kommer de ploppa upp vilka bilder som helst ett tag :) här är dygnet efter Charlie kom .

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2010-12-09 11:39:12

Hejje!

Beundrar verkligen att du har skaffat dig så många kids, själv tror jag det räcker med en ;-)

fastpasstv.com kan man kolla online, man går in på television och så hittar man alla serier som går där. när dom kommer ut mm. :-)

Laddar man finns de på piratebay tror jag ;)

Sköt om dig och familjen

Postat av: Ida

Publicerad 2010-12-09 12:47:42

Baseball?

Postat av: angela

Publicerad 2010-12-09 16:28:19

Jag e inte din, jag e nissas anla :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela