Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

fredag :)

Publicerad 2010-12-17 07:27:34 i Dagbok,

Aaa gott med fredag va ? Även om ja ska vara själv denna helögen så är de alltid gott med fredag :) Ingen körning till dagis och en dag att kurera lillen på.
Han sov som enkratta inatt med ... nu pratar vi inte mer om de .

Igår va jag på möte på Mathias nya dagis , helt nytt med fräscha nya lokaler och ergonomiska lösningar , En riktigt stor och fin utegård också , annat en de stackars barackerna de har huserat i nu .
De finaste av allt tyckte jag va den stora ateljen de har på varje avdelning ! En plats att skapa med allt i barnens höjd :)
Tror detta kommer bli toppen !

Idag ska vi gosa runt hemma och städa lite , presentinslagning står högt upp på listan men de får bli när gossarna sover ikväll ...

Tänker på min goa man som jobbar hårt många dagar för att kunna komma hem till oss ett längre tag denna gång . ( jaja jag saknar honom för min skull men också för att få sova lite )!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela