Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

yes...

Publicerad 2009-01-12 18:57:12 i Dagbok,

Modet är uppe och jag känner mig stark...starkare än de senaste dagarna som gått i ett slags töcken , jag blir sån när jag är lite nere ... inte riktigt närvarande i nuet.
De märker tom R ... igår frågade han om jag hade mens .. hehe go kille ... de ska läras i tid hur tjejer blir när de har pms !!

Men nu vänder de känner jag ... upp med hakan efter regn kommer solsken och en massa såna klyscher upprepar jag nu som ett mantra i min skalle ... efter regn kommer solsken efter regn kommer solsken.
Lägger in ett kort på de finaste som finns .


godingar !!

Undra om jag ska krypa ner i sängen redan nu ? kan ju vara gott att ligga där å kolla lite tv ... kanske tom kan fjäska till mig en massage ?? brukar inte varaså svårt , kan köra med att de är sista kvällen han är hemma på hela veckan !! bara massa jobb nu... bra med pengar iallafall. såååå om nån vill leka med mig denna veckan så ring , ring , ring !! jag behöver sällskap ;))

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-12 20:31:57

Skönt att du mår bättre =) Idag har jag haft en pissig dag ist med sura barn, men ännu inte riktigt illa. Tycker du gör rätt i att vila dig och ta det lugnt, men missa inte Lipstic Jungel på 3:an klockan 9. Kramen.

Postat av: madde

Publicerad 2009-01-12 20:49:53

Vikken härlig bild! Skönt att det känns ljusare igen! Kommer och leker med dej i veckan, ska bara friskna till först. Så himla typiskt att man blir sjuk just när skolan börjar när man vart ledig i över 3 veckor! Inte roligt har varken tid eller lust att vara sjuk :( Oli hostar hela dagarna å hela nätterna stackarn. Jaja ringer dig i veckan. Sköt om dej så länge massa kramar :)

Postat av: ida

Publicerad 2009-01-13 07:42:18

Bra att du känner dej bättre.. !!

Miss you!



Hoppas vi kan ses snart! Blir nog lite tight denna veckan tyvärr!



Nu ska jag snart iväg till skolan igen! Är så trött! Men det e bara till att bita i det sura! :-) Nellie bestämde sej för att vara vaken mellan 23.30-02 i natt! Bu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela