Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

tjocka låren...

Publicerad 2009-01-22 10:07:01 i Dagbok,

Idag kommer mamma o Johnny hit en sväng på fm och sen kommer de en som jag sålt gåstolen till , fick tillbaka halva priset iaf , jag har lånat Fridas då den är mycket lättkördare än denna .
På morgonkvisten har jag hunnit dammsuga ,bädda alla sängar,satt på en tvätt och faktiskt klätt på mig själv ;) skönt med mera energi nu när M sover bättre ... Johan säger att han har vart uppe flera ggr i natt och att jag sov som i koma !! hehe....
Imorgon kommer fina underbara Madde hit och myser med mig på morgonen ... en god frukost ska vi ha med färska frallor och tända ljus .
Och på lördag så är de ju tjejkväll hos Frida med god mat , goda drinkar och ABBA singstar !! ska bli riktigt roligt , man kommer ju inte ut så mycket numera ;) de värsta är vad man ska ha på sig !! de är ju roligt att få klä upp sig när man väl ska iväg men de värsta är ju att de mesta inte passar så bra ännu ! tråkigt men sant... jag får väl gå igenom garderoben en kväll .
Igår hann jag med en solning oxå !! skööönt att få komma iväg ensam , att ha på vrålhög musik i bilen och bara njuta är lyx nuförtiden :) att få en liten bränna är ju inte fel heller.
Tänkte hitta på nåt mysigt med Robin på lördag fm oxå men jag vet inte vad riktigt ? ge mig lite tips snälla !! Johan är ledig så då kan vi smita  jag o R och ha lite kvalitetstid.... men what to do ??

ska ni åka skriller frida ? då kanske vi kan åka med ? aja de ordnar sig


kolla in dom låren !!


marlene tog detta kort i somras på finaste R !

Kommentarer

Postat av: Frida Jensen

Publicerad 2009-01-22 11:33:17

Tänkte ge tipset om att åka skridskor. Det är verkligen kul!

Jag tror inte att jag hinner med det på lördag. Har ju lite att förbereda, baka, städa och fixa innan partajet.

Men det är inte omöjligt att tjejerna åker in! Ska kolla upp det.

Postat av: Angelica Karlsson

Publicerad 2009-01-22 17:56:08

Min lilla primadonna härhemma börjar också få såna lår,ha ha,men dom e så söta=)

Mvh Angelica

Postat av: Frida

Publicerad 2009-01-22 19:58:52

Ni vet väl att ni alltid är bjudna. Men idag var det ingen planerad träff. Nellie var här med sin mormor en kortis medan den trötta mamma vilade sig. Jag var dessutom inte hemma mer än i 5 min. Eftersom jag och L var hos läkaren. ;-)



Det är bara att komma när som. Fast nu väntar jag en kaffeinbjudan från dig så vi får prova det nya bordet.

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-01-24 15:44:08

Vilka underbara killar du har. Dom låren är de finaste i hela vida världen!!



Hur går det för er med renoveringen, ser ut att bli jättefint. Får man komma upp och kika?



Kram//Angelica

Postat av: Malle

Publicerad 2009-01-24 17:21:56

Jag vill se en kvällens outfit! ;)

Fan va dålig du är på att kommentera förresten...tycker jag skriver som en tättning här jämt :D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-24 19:22:52

Goselåren =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela