Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

sur blir man ...

Publicerad 2009-01-12 10:21:32 i Dagbok,

HADE BESTÄLLT MASSA GARDINER FRÅN HALENS PÅ REAN ... VAD KOMMER HEM ?? JOO EN AV VARJE.... vad sur jag blir de skulle vara ton i ton gardiner men om man måste beställa en o en så blir de inte billigt kan ja säga ! ajaa allt åker tillbaka iaf , tur att jag köpte fina spetsgardiner på ikea som Frida rekommenderade när vi va där. Snart kommer mamma o hjälper mig sy upp dom.
R åkte till sin far idag så nu är de bara gnäll M och ja ;) han har vart jättekonstig de sistA ... sur o grinig som han inte brukar vara ... gud hoppas de vänder , har änna fått en depp över det .... ska de vara så här ?? grinade igår när han va gnälligare än vanligt ... hur  ska jag orka liksom ??
Vi som bestämt oss för en till... hoppas hoppas de är en fas ... tänder el utvecklingsfas. J tyckte synd om mig igår när jag blev ledsen och tog honom mest hela dagen och natten o morgonen ... de hjälpte jag känner mig mer redo att ta kampen idag .

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-01-12 10:41:01

Upp och ner och hit och dit, vissa dagar orkar man vadsomhelst och vissa dagar orkar man ingenting, tror det beror mycket på hur man sovit osv. F har också gnälliga perioder, inte kul men det ändras ju hela tiden och är ofta inte samma särskilt länge.



Yeeee, en till? Ska ni försöka direkt??? Försöker se framför mig hur jag skulle bli gravid nu igen men lyckas inte riktigt, är nog inte mogen för det än... Lycka till iallafall, blir spännande att följa hur det går!!! Puss

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2009-01-12 11:31:16

Ja dom har sina perioder som dom e gnälliga. Elias e också inne i en gnäll period. Men de är bara till att ta dagen som den kommer och försöka stå ut. Har också haft de dagar jag bara gråter för att han e gnällig.



Hör av dig om du vill ta nån fika nån dag.

Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-01-12 15:10:39

Det är konstigt det där; att trots att det kan vara så förbannat utmattande med barn ibland, så ska man ändå ha fler. Hoppas det vänder för er snart.



kram

Jenny (fd lindh)

Postat av: ida

Publicerad 2009-01-12 17:12:40

s



Känner igen det där.. :-) Tur att dom e goa för det mesta iallafall! Annars hade det inte blivit många barn gjorda!!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-12 20:29:42

Usch!! Sådana dagar är hemska =( Ångest på hög nivå!! När topparna kommer så är det inte att leka med... STOR kram till dig gumman!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela