Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

jaaa jag vet ...

Publicerad 2009-01-20 22:20:36 i Dagbok,

att jag är en kass bloggare just nu , men de känns som om de står lite still nu , snart kommer vår och sommar å då mina vänner då brukar de hända mer!!
idag har jag fikat med Frida och tvättat och lagat mat .... asså ni ser ju vad de barkar hän .... jag har inget liv !!! visst jag har massa söta vänner som jag ser titt som tätt , de är ganska sällan de går en hel dag utan att jag träffar nån men jag önskar jag hade haft ett intresse ... som Mathilda hon gillar å träna , skulle jag börja så skulle de hålla två veckor ? gaah..

nä nu går jag å lägger mig

ska förresten lägga ut fina kort imorgon ! såg att de va bra längesedan jag gjorde de nu ;)))

natti

Kommentarer

Postat av: f

Publicerad 2009-01-21 18:25:48

hade värkligen viljat se dig träna. sola är du bra på. sen har du ju torp som är ett perfekt ställe sör dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela