Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

good times baby..

Publicerad 2009-01-19 08:21:45 i Dagbok,

Igår åkte Johan och M iväg till farmor och farfar så jag fick duscha och städa ifred !! så sköntt mysa runt i tofflor och pyjamas och bara vara ensam ;)
Sen kom underbara R hem , han är verkligen en fin kille ... han har så härliga värderingar så de finns inte ... Igår sa han såhär : Mamma jag skiter i ifall nån retar mig för att jag leker med tjejer ... dom är bara avundsjuka eller osäkra på sig själva eller hur ?? Känns som om lite har gått in efter alla dessa diskussioner vi haft om vad folk tycker och tänker om andra jag har tragglat en massa om att de ALLTID kommer finnas såna människor som retar sig på andra som är lycliga och glada och de allra bästa man kan göra då är att vara ännu gladare och ännu lyckligare och inte ta åt sig vad de säger !!... R har ju vart lite osäker och lättstött , han funderar mycket om nån säger nåt dumt , han är en funderare helt enkelt ...
Men de senaste året har jag sett nya sidor av han inte bara den känsliga lilla kille som vill att alla ska gilla honom ... han gör som han känner och om nån inte gillar de så .... who gives a shit liksom ?? På en lagom nivå då , han bryr sig väldigt om vad fröken tycker tex .
Han är oxå en liten gentleman ... förra veckan gick han och Linnea hem från skolan tillsammans och de var några äldre killar som gick på dom och kastade snöbollar , då ställer han sig för Linnea så hon inte får på sig ... sen mölar dem han då förståa :)
Jobbigt men de får man ju kanske tåla ... herregud va mölad man blev i skolan !!

Dagen idag bjuder nog inte på nåpgra större överraskningar , helt okej eftersom de känns som om jag ränt en del i helgen...
Gbg , Johans jobb , ikea och storhandling ifredags ... Shopping och middag hos mor i lördags .... men om de är nån som vill fika i lugn o ro så vill jag gärna !

Kommentarer

Postat av: Frida Jensen

Publicerad 2009-01-19 09:04:54

HEj vännen!

Ja han är en fin kille. :-)

Jag ska bort till lisa en sväng, hon ville ha lite sällskap. Kom med om du vill! Jag måste ta bilen för E sover redan och jag sitter i pyjamas. Annars en kaffe i em kanske?

Postat av: ida

Publicerad 2009-01-19 14:52:15

Längtar till lördag!

Miss u!!

Postat av: Malle

Publicerad 2009-01-19 23:10:58

Mölar gör man med godis...med snö mular man! :D

Postat av: ida

Publicerad 2009-01-20 07:51:29

UPPDATERING!!! Du är för dålig ibland.. ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela